andra dagen...

andra dagen jag är hemma och det känns underbart skönt, men nu börjar "mamma livet" igen städa diska tvätta städa diska tvätta, och jag måste säga att jag har saknat det lite den senaste veckan, kunna ställa sig och diska ut lite tankar dammsuga bort lite aggro lixom, gud så underbart..

Mamma ringde mig förut bara tjöt rätt ut, hon var jätte ledsen, så jag fick kasta på mig lite kläder och springa hit (är hos mamma nu förövrigt) hon behövde lite tröts, så i kväll tillhör hon mig, vi ska gå ut och käka, kanske se en bio om det går någon bra annars blir det bara lite mys på någon resturang här i stan  =) det ska bli trevligt med lite kvalitetstid med min egen mor, det var ju länge sedan det bara var hon och jag... <3 jag älskar min mamma..

Nepp nu ska vi ta en kopp kaffe och mamma ska röka.. själv har jag ju slutat =D  9 dagar nu utan ciggisar :D

hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0