Måndag.

Det vart inte allt för mycket pepparkaks bak för varken min eller Bellas del igår.. Vi började lite smått, Bella tyckte det var godare att bara äta degen, och somnade tillslut sittandes i stolen, så inga bilder vart tagna, jag fortsatte tappert när jag hade lagt in bella i sängen, men GUD vad jag tyckte det var tråkigt..! var det så länge sedan jag bakade att jag glömt hur tråkigt det var?! vad skulle jag baka för jag tycker ju inte ens om pepparkakor :/ aja några vart det iallafall.  =) hehe

Ifredags fick jag ett brev hem till min postlåda, har ju missat att berätta en stora nyheten, vänta potatisen kokar över i köket hör jag.... Jo iallafall, jag fick ett brev alltså där det stod:

**OPVUX09/1
Du är antagen till rubicerad kurs inom vuxenutbildningen med kurstid 2009 01 14 - 2010 06 04, du hälsas välkommen till kursen.

Frida ska börja i skolan =) weeiii jag kom alltså in, även att jag hade skit betyg endast från årskurs 7 - 8 - 9 =))
Men idag ville jag börja gråta över det, man måst ju alltså köpa alla böcker själv, och inte visste jag att jag behövde minst 12 olika böcker och dom var farao inte billiga alltså.. shit, fick en smärre chock. Pank kommer jag bli, om jag inte hittar några bättre begagnade förståss, någon som har??

Näe nu måste jag gå ut till spisen och kolla till den goda potatisen som kokar så vackert där ute, JAG ÄLSKAR POTATIS! (mina vänner kallar mig Håkan)  Tvingade snubben att åka och handla tomater, då jag också ÄLSKAR TOMATER! haha



Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Grattis :D :D Jag kan ha vad är der för böcker du ska ha?

2008-12-15 @ 22:51:00
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0