New Year.

Hoppas nästa år blir bättre än detta år... utan sjukhusvistelser utan vidriga människor som är jobbiga osv osv..

Ibland undrar jag var folk får allt ifrån? hur dom kan få vissa inlägg att handla om vissa, alltså förstår ni hur jag menar.? om jag typ skriver "jag såg en gammal vän härrom dagen" så kan vissa (nu i detta fall tjejer) få det till "ÅH shit its my man she talk about lets kill her" näe men typ alltså.. jag dör av garv varje gång jag får höra liknande.. vad är ni rädda för? haha. jag garvar åt er.. HAHAHA (garvar hela natten som ni uttrycker er) tssss


Igår var det iallafall roadtrip underground typ. åkte 104 mil.. (ont i röven) men hade verkligen skit kul =) resan startade 04.00 i går och avslutades 00.20 i natt jag har tagit bilder på våran resa som jag får lägga upp senare (mobil bilder) =)

Resan började jobbig, jag körde första biten, och jag svär mellan västervik och mariannelund v det blank is hela vägen, det styrde typ ingenting!! men vi körde, vi planerade vilken väg vi skulle köra som va närmast.. vi passerade vimmery, eksjö nässjö och när vi nästan var framme i jönköping så kom jag på att vi skulle ha sväng mellan eksjö och nässjö och inte alls passera varken nässjö eller jönköping.. haha resan hade knappt börjat och vi hade redan kört fel. så det fick bli lite omplanering och en ny väg att åka.

Tillslut nådde vi första anhalten som var Ullared klockan 08.30 =) och där inne spenderade vi många timmar, tappade väl bort varandra 9743895 gånger. menmen vi åkte därifrån tillsammans iallafall =) och många påsar vart det och kontot krympte massvis. vi fortsatte vårtan tripp till Göteborg Bäckebol och Ikea =) jag var livrädd när jag körde inne i göteborg, usch vad mycket trafik och avfarter och folk.. ibland skrek jag nog i bilden, " MAMMA HJÄÄÄÄÄP" haha men tillslut kom jag ju in i trafiken och det flöt på =)

Inne på Ikea gick vi runt och skrattade mest åt alla komentarer som vi har kastat ur oss denna dag, glömde nästan att kolla på alla grejer som fanns. haha, vi kom till barn delen av ikea, där var alla grejer vi skulle ha typ. vi hittade nästan allt vi skulle ha. sen orkade vi inte mera. så vi gick direkt till kassorna och betalade.. ut i bilen och iväg.

åkte lite vilse hamnade i någon liten del av göteborg och johanna brister ut " villket getto, här tänker minsann inte jag gå ut" hon lät livrädd när hon sa det. så det fick jag skratta mycket åt minsann.. =) vi letade oss till flygplatsen där vi bestämmde oss för att stanna tills flyget landade.. vi kom dit klockan 16.00 tog en fika på cafet som fanns på flygplasten, varsin smörgås och kaffe 149:- BILLIGT not. men det fick gå vi hade ju endå några timmar att slå ihjäl.

Tillslut landade planet 19.10 Jimmy och hans familj kommer gåendes vi kunde kasta in bagagen i bilen och äntligen åka hemmåt. rsan hem var lång. jag körde första biten til ullricehamn eller vad det hete, där skulle det stannas och ätas, satt där 1 timme typ, sen var det non stop hem. klev innanför dörren 00.20 kastade av mig kläderna och dök döendes ner i sängen. fy vad trött jag var. helt död...

idag är det en ny dag och i morgon ett nytt år.. ska till jobbet snart, sen efter jobbet blir det middag coh raketsmällning hos/med Jessica och Theo och barnen förståss.. masssa mys..

Hörs nästa ååår! GOTT NYTT ÅR till er som förtjänar det!

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ullared is the shit ;D :D Meeeeee like

2008-12-31 @ 15:44:45
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Sanna

Detsamma gumman :)

2008-12-31 @ 17:31:27
URL: http://vitaeterna.blogg.se/
Postat av: Molly

Gott Nytt År!

2009-01-01 @ 13:14:33
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0