=/

jag blir faktiskt lite ledsen när jag får höra hur vissa människor behandlar mina vänner. jag ska nog skaffa en ny sådär pinn man fick i lågstadiet "RÖR INTE MIN KOMPIS" nej men alltså ärligt nu, blir jätte ledsen när jag märker att dom far illa av allt som sägs om dom, och när jag ser hur falskt dessa människor beter sig mot dom. När dom träffas "hej hej gumman å vi måste ses någondag bla blapuss i gull gull" och när ryggen vänds "shit vilken fucking slampa haha" vad är det för vännskap? står för vad ni tycker, tycker ni illa om någon säg det till personen och stå för det istället för att gå bakom ryggen.

Jag skulle uppskatta om folk sa till mig vad dom egentligen tycker, jag vet att många inte gör det och att dom snackar om mig bakom ryggen, men jag bryr mig faktiskt inte,. jag vet vilka som säger vad och dom vet också att det kommer ett bakslag en vacker dag. ska ni nödvändigtvis snacka skit tänk då på vilka ni säger det till smart skaft! allt kommer alltid fram förr eller senare på ett eller annat sätt....


Vad har gjorts idag då? jo det ska jag berätta, vaknade i morse när klockan ringde 08.30 fick slita både mig själv och lillan ur sängen fixa till oss och käka lite frukost för att sedan traska ner till stan för lite vaccination på BVC och lite pappers ifyllning å försäkringskassan. traskade hem igen, slet upp snubben lekte lite innan det var dags att sova middag, så då passade mamma och pappa på att titta på en film (highschool musical 3) tror inte snubben var allt för glad åt film valet så han hoppade in i en lång dusch istället.. sen bar det av mot Gamleby där vi skulle spendera resten av dagen/kvällen med snubbens pappa och hans familj, mycket trevligt var det =)

kom hem för en stund sen, lillan sover som en stock, förhoppningsvis hela natten, snubben åkte til morella med Reinaldo för lite kaffe och jag,ja jag får sitta och glo i min ensamhet, men det gör inget, det är ganska skönt =)


sitter och pratar med molly nu och det ser ut som det blir e ny sthlms shopping resa snaaaarare än vad vi trodde =) weeeiiiiiyeeeeahYO! =)

hoho nu blir det at krypa till kojs och vänta på att snubben ska komma hem så vi kan se film och sedan somna i varandras armar =) myyyyys..

Kommentarer
Postat av: sanna

Blir så glad när jag läser din blogg :) Mamma och pappa, blir lite rörd, hehe.. vad skönt att ni har hittat varandra! :)

Massa kramar..vi måste ses snart

puss, hälsa bellisen

2008-12-18 @ 13:22:45
URL: http://vitaeterna.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Fan vad tråkigt det är med sådana människor, men det är mest pinsamt att man kan vara så omoget falsk och feg att man inte vågar säga detta tll personen istället för att som du skrev "gulli gulla" stå på dig gumms

2008-12-18 @ 19:16:47
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Hej gumman du jag har vart nere och rivit i källarn idag efter böckerna men jag hittar dem verkligen inte :/ Jag ska kolla med Camill när han kommer hem om han kan ha lagt dem någon annanstans.

2008-12-18 @ 19:21:44
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0