GoAfton.

Japp afton afton.. Sinnes är verkligen helt slut som artist... Var och tränade förut, vart precis klippt slut, kändes inte som om jag gjorde något vettigt i träningen gav upp så jävla fort på alla maskiner, "näe nu börjar det kännas, bäst jag slutar" typ, och det är ju attans inte bra... Frida SKÄRP DIG!

efter träningen tog jag svängen förbi Skotten eller ja COOP som det så fint heter nu och handlade lite ingredienser till att baka såna där som Leila bakade i gårdagens program av Leilas Jul =) de dära med CornFlakes, Nougat & Choklad ja det dära.. var verkligen sugen på att prova det, men hon doppade dom i mörk choklad jag tycker verkligen inte om mörk choklad så jag köpte Vit och tänkte doppa dom i det i stället.. Jag kom hem, men somnade i soffan, så idag orkar jag inte baka.. får göra det i morgonbitti istället har ju lovat Ida att komma och provsmaka. =)

näe, dags för mera sova, så fort den här huliganen somnat.. Men det är lite skönt att hon fortfarande är vaken
Bella vaken vid 22 = SOVMORGON i morgon  =)

Puss &

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag gillar heller inte mörk choklad!

2008-11-28 @ 15:30:04
URL: http://matildafrisk.blogg.se/bloppis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0