morning glory. (NOT)

En vacker dag skulle jag vilja vakna med ett glatt humör, det är så tråkigt att vakna mer eller mindre tjurig. det är inte ofta jag vaknar med ett leende på läpparna, det har hänt det säger jag inget om men jag skulle uppskatta om det hände oftare. halva dagen blir ju så tråkig när man är på dåligt humör, man gör andra folk i sin närvaro på dåligt humör också, och det är fasiken inte kul.. blä blä blä.

kom precis ur duschen nu, ska klä på mig. sen ska jag möta Danne, ska hjälpa han att städa bilen lite. Han fråga om jag kunde göra det för 500 spänn, men jag vill inte ha några pengar eller städa bilen själv. haha, så jag erbjöd mig att hjälpa han istället. "det nappar jag på" svarade han då =) haha, så här ska det städas bil =)

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Klart du ska ha gran , vi ska ställa våran i ett hörn på rummet då Engla förhoppningsvis inte kan välta den.

2008-11-21 @ 15:44:28
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0