snöstorm.

En varm dusch tagen precis, guuud så skönt det var efter pulka åket, shit det är ju helt jätte kallt ute :( hade dock 5 par mjukis byxor och 6 tröjor på mig (ja jag såg ut som en klump) haha. men så mycket kläder hjälpte inte ens när snön yrde runt kroppen. åkte då pulka efter bilen fy sinnes vad fort det gick där ett tag trodde min rumpa skulle gå sönder på de. och att jag skulle tappa huvudet när alla snöblaskklumpar flög rätt i ansiktet, fick mig ett par snytingar vill jag lova.. nästa gång får det mini-skidor efter bilen, det är ju en sport om något som Daniel säger :P haha så det måste ju provas..

Nu väntar lite kvällsmat och sen lite sömn. Upp ganska tidigt i morgon då det är LÖNING, ner på stan och inhandla behövligheter (kläder till Bella för det första)

Vink vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0