Sovmorgon!

11:40 vaknade vi idag, ibland är det skönt att han en liten dotter som är en sjusovare som en annan.. hehe

Idag, ja vad händer idag? jag vet itne riktgt faktiskt, ska ner till stan i dag igen, måste hitta ngt snyggt jag kan ha på mig på fredag, har verkligen inga schyssta tröjor, för jag tänker ju verkligen I N T E ha klänning och leggings på mig för det är alldeles för kallt för det, ska endå bara ut med grabbarna grus ju, orka bry sig då.. haha. längtar tills på fredag iallafall, för det ska bli grymt kul hoppas jag på =) weeiii..

I dag har jag kunnat betala mina räkningar iallafall det känns skönt.. slipper jag ha det hängandes på mina axlar.. massa skönt..

Ska se om jag inte är lite hungrig nu, borde ju vara det, sen stan

hörs senare så kommer det blider på det som köptes in i går och det som köps idag =) weeii

Hej sålänge.. Linda...? sakner da!

Kommentarer
Postat av: jasmine

hehe aa visst va den snygg :) jag önskar jag hade kroppen för den du kan ju köpa den :) puss

2008-11-26 @ 20:47:10
URL: http://thaijazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0