Torsdag

idag vart det inte att få sova lika länge.. men det vart att få vara vaken i flera timmar inatt istället.. min lilla tjejja har legat och sjungit skrikit jollrat kastat runt sig babblat något så fruktansvärt.. jag är precis klippt slut.. ville gå under jorden i natt. Nu ringde dom från bemanningen här också. fick lite tider att jobba, så det känns ju nice. dock bara 3 för 2 sa jag i från, så jag jobbar Söndag och Måndag nu. sen den 9/12 som oxå är mig födelsedag =) inte långt kvar nu typ 12 dagar kvar lixom. =)

Sofie skrev till mig i går och sa att dom skulle komma ner hit snart, JÄTTE ROLIGT ska det bli att få träffa er =)

nu vart jag super trött  igen, ska äta frukost nu sen gå ut i slasket på en promenad med Bella sen jobbet.. och som sagt efter jobbet blir det träna så bloggare hörs till kvällen.  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0