Brinner i fickan.

Fortfarande inga räkningar betalda :( blir lite ledsen faktiskt, vill betala dom så jag får det gjort slippa tänka på att man har dom kvar, vart faktiskt lite chockad denna månad att jag inte hade så mycket räkningar som jag brukar, det brukar alltid svida duktigt i kassan varje månad, men jag har inte beställt massa skit denna gång. (jag brukar vara duktig på det annars) är lite stolt över mig själv. :)
Idag har jag istället då shoppat loss på stan, ojski vad mycket nytt Bella fått, eller ja inte så mycket men det vart ganska dyrt..

Jacka                        349:-
Termobyxor             249:-
Rosa polotröja         79,90:-
Vit polotröja             79,90:-
Brun polotröja         79,90:-
FleeceTröja             99:-
Hello Kitty Jeans     149:-
Bruna mjukisbyxor     59:-

ja det var nog allt hon fick för dagen iallafall.. som tur är hade jag mamma med mig som kunde stoppa mig vid vissa köp, skulle kunna köpa hur mycket som helst till prinsessan min =) (vad gör man inte lixom)
till mig själv köpte jag inte allt för mycket i dag..

En kajal, make up pads och ett  fransk manikys set, under 100 lappen lixom :P haha..



Idag har min telefon gått på högvarv också kan jag tala om, ringer det inte så får jag mess. =) och det är jag ju glad för :P haha Anna har dock bara ringt typ 4 gånger idag, saknar henne faktiskt. Dags att komma hem nu gumman va? akta så du inte fryser ihjäl där uppe <3

På tal om saknad, MOLLY! Jag sakner da, vi MÅSTE hitta på något någondag du är ju bara ett stenkast bort lixom, bor ju nästan grannar :P kom över på kaffe vafaan :P

Saknar Malin också min norrköpings bo, kom hem snart du också, du ska inte vara där uppe =( Jag och Bella saknar dig!

Saknar bäcken också..



Äsch nu blire ett kvällsbloss och ett samtal till Anna =)

Sleep tight alla bloggare

Kommentarer
Postat av: vibbe

svar: åååh, tack så mycet!!! :D

ne, tog inte bort den. Den ryker nog i början av nästa år! :D

Kram

2008-11-25 @ 23:36:18
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Mysigt med nya kläder till dem små :D

2008-11-26 @ 21:16:55
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: jasmine

Låter som prinssesan får sig lite saker :) hihi kramisar

2008-11-26 @ 21:17:13
URL: http://thaijazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0