BRA blandning..

behöve svalkas av förut efter arg-heten, passade då på att åka och handla på willys.. jag tänkte att jag skulle cykla dit, men hade ju klänning leggins och stövlar på mig innan och frammåt kvällningen blir det ju endå lite kallt ,så jag kastade på mig det jag hade närmast till hands! hoppade på cykeln och trampade i väg, och när jag satt där på cykeln så slog det mig! SKAPLIG blandning av kläder jag har på mig. kolla här om inte annat många olika märken på kläderna.

* Svarta Addidas skor
* Brun J.L Tröja
* Blå Nike Byxor
* Svart Peak Jacka
* ChockRosa Svea mössa

Haha tänk så illa det kan bli när man är i stress arg och maskineriet inte är i sitt sinnesfulla bruk :P
Men det kan ju endå ingening hände som dom säger. Jag bryr ma inte. du e snygg Frida.


Japp japp, sitter just nu och tittar på ngn maffia film på 6 an som jag lovade A att jag skulle se. Dock måste jag säga att den är rätt tråkig, men har lovat att titta så det är väl lika bra. paus nu ju :P
Pratade med Tessan tidigare, och sa att jag skulle komma ner till stan och iaf säga hej och ta en öl med henne, men vettifasiken om jag pallar. Ligger så jävla skönt här ju! känner inte riktigt för att gå någonstans. vill hels sova. är bajs trött.


Några av mina vänner har frågat om mitt tidigare aggro inlägg om vad det är som har hänt, jag ska klargöra en sak här nu en gång för alla. JAG Frida skiter totalt i om folk snackar om mig, jag vet vad som stämmer och inte, don't care över huvudtaget. det jag menar i tidigare inlägg är mer eller mindre hur jag ser att annat folk mår piss av hur dom behandlas av sina egna vänner, jag säger det rakt ut det finns inga riktiga vänner det är bara bullshit, vad fan är en riktig vän?! en vän som inte snackar skit om det andra, men det finns ju ingen sån, det är tragiskt med sant.. så nu vet ni, jag bryr mig inte om folk snackar om mig, det är det det mitt inlägg baserade på.. det var besvikelser.! usch blä fy bort med besvikenheten!

Nu ringde min äldsta syster Charlotte och sa att hon var här utanför så vi ska ta en cigg sen blir det att sova!

heeeejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0