igår var en tjur dag, usch kanon dåligt humör hela dagen och det gick verkligen ut över alla. Sorry får jag väl säga.. men humöret kan inte vara på topp varje dag.. men idag är det en glad dag igen, vaknade med ett leende på läpparna och det är ju alltid skönt. Hade 24 missade samtal och 8 medelande på telefonen när jag vaknade, vart så fundersam på klockslagen. 04.33 tillexempel hade jag på ett mess av en som jag inte hört något ifrån på länge.. men ialafall 04.33 vad gör han uppe nu tänkte då jag innan det slog mig att man skulle skruva tillbaka klockan 1 timme inatt. snurrigt värre. Trevligt att ni alla hörde av er även att jag var otrevligt och inte svarade på varken samtal eller mess, men för en gångs skull somnade jag tidigt. och det är ju aldrig fel..

Idag blir det e lugn dag iallafall, Har lekt med Bella hela morgonen med alla leksaker så det ser ut som kriget här, så ska städa lite sen tänkte jag.. Hon sover just nu, så det e skönt med en liten paus, bara skriva av sig lite meningslösa ord pladder om ingenting. rasta fingrarna lite mot knapparna. =)

Jag har något att berätta också, rätt så ointressant dock för andra men jag är rätt stolt över mig själv. Det är så här att jag har ett plexi rör från Light my fire, light my fire är alltså ett företag här i denna stad där malins mamma jobbar =)  men iallafall, i det plexi röret samlar jag alla småpengar jag får efter man handlat å liknande. började med "samlingen" för ca 3 veckor sedan knappt det, la alla småpengar jag samlade på mig, och idag så räknade jag pengarna, och på 3 veckor har jag samlat ihop 916 kr och det är ju inte illa på typ bara 3 veckor. tänk så mycket små krafs man samlar på sig hela tiden. =)  här kommer en bild på mitt vackra rör :P




Härrom dagen köpte jag ett jätte fint plagg åt Bello som hon ska ha på sig på sin födelsedag/Julafton tror jag skrivit om det, det e så gulligt tittar på det varje dag och bara vill att tiden ska gå fortare så hon kan få ha det på sig =) tog en bild på den förut också så här kommer den bilden =) söt va? =)



Idag ska Bello till pappa, om han blir människa någongång idag vill säga :P innan dess släpper jag inte iväg henne. Undra vad dom ska göra idag? =)  får ringa och fråga sen =) hehe

I morgon blir det Lkpg med Fredrik Emilia Tindra och Bella, Lite Ikea och Ikano.. det ska bli kul att få spendera lite pengar. nu när man fått en skit kass lön :P haha.

Det var allt för mig  för tillfället här bjuds det på lite mera galna kort =) heeepåre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0