Mammas lilla funderare.



Tänk att du varit så här liten en gång
47 cm lång och 2645 g
lille lille plutta





Host host host, ORKA hosta sönder lungorna.. känns som jag ska hosta upp hela magen ibland, jätte otrevligt faktisk. Provade förut Bellas hostmedicin, trodde mer eller mindre att det skulle hjälpa på mig också. jag anser oftast att allt sitter psykiskt när man tar typ hostmedicin eller värktabletter osv. men efter som jag hade i tanken att det var bäbis medicin så funkade det inte. haha vad trodde jag egentligen?  Hittade sen en annan sors hostdämpande grej i  kylen som jag fått av Bellas farmor sist jag va lite sjuk i halsen, inget från apoteket men från hälsokost butiken,  jag tog mig en hutt , men när jag kännde smaken så kom jag på varför jag  valde bort den sist och struntade i att ta mer, för fy attans vad det smaka illa, allt vände sig i magen och kom upp igen. Blä Blä Blä..

Idag har iaf varit en lugn dag, kände för att spendera lite pengar i morse när jag vaknade, så jag ringde min syster (Mickan) och bad henne följa med på stan efter Bella varit hos doktorn. Det ville hos så efter doktorn tog vi en tur till de övre affärerna like Nordiska Rusta och Karlssons, hittade som vanligt massa kraffs som jag ville köpa, men för en gångs skull tänkte jag efter Behöver jag det här? eller vad fan ska jag med detta till? Så det vart tillslut 2 tavelhyllor på rusta och 4 ramar på Karlssons. =)

Åkte hem en stund efter det kollade på Våra bästa år (som kan vara den bästa serien ever) gav Bellan lite mat innan vi skulle möta Mickan igen för en tur på stan också. Hämtade Liam på dagis på väg ner. På stan köpte jag faktiskt ingenting i dag. kors i taket. var nog för mycket i mina egna tankar och funderingar om gips. Minns inte ens att jag var inne i någon affär? haha det är ju också bra.

Ja tankar om gips kanske låter knasigt men jag har funderat länge på att göra såndär hand och fot avtryck i gips (Bellas avtryck alltså) så jag kollade idag efter gips grejer, men det var så dyrt i hobby affären, så jag valde att beställa på internet när jag kom hem igen. det var riktig skillnad på priser kan jag lova, på hobby affären kostade det typ 250-399 kr och då kan man göra trycket en gång! på internet köpte jag 5 kg gipspulver för 119 kr. myckt bättre anser jag för så kan man göra många :P vet att mor och far vill ha en också nämligen..
Vad bra det kan vara med internetshopping iband =)

jaja whatever, nu ligger jag här i sängen, Bellan ligger och andas tungt lite längre bort, hon sover som en stock min lilla sessa =) ska ta och släcka ner stänga av dator starta en film som jag kan somna till, hur skönt är inte det då? =)

Sleep tight everyone.. Pussss

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

hehe a det var lite otippat, oj ja det finns hur många sidor som helst men det tr¨åkiga är att dem ligger på 200 --> , myfirstroom har bla, men jag tycker att du ska gå in på tradera och söka på ordet väggdekor då kommer det upp massor av sådant och väggord och då kan man ju få det till en billig peng

2008-10-29 @ 08:57:48
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0