Life keeps pushing me sideways.

Febern är spårad.. Vid närmare eftersök efter många prover på sjukhuset så kom läkarna fram till att mitt älskade älskade barn har fått urinvägsinfektion =( och det är då därför hon har haft feber så länge.. Hon har nu fått två sorters antibiotika som hon ska äta de näsmaste 3 veckorna. och många undersökningar väntar det närmaste halv året. bla. ultraljud av njurar och röntgen ståhej. Läkaren sa till mig att det är väldigt mycket koll 6 månader frammåt om barn under 2 år har just urinvägsinfektion för ja, det säger sig väl självt att njurarna tar skada lixom.. Men min lilla lilla plutta, tycker mer synd om henne nu än innan, inte för jag vet hur det känns med urinvägsinfektion efter som jag aldrig har haft det själv, men det måste ju vara jobbigt?! stackars barn.. men så ligger det till bara att acceptera. tur är så finns det ju medicin =)

idag är det ju fredag också. Skulle ha jobbat i dag, men tog ledigt för att gå med Bella till doktorn, visste ju inte hur länge vi skulle stannat där, först sa läkaren att han ville lägga in henne några dagar, men det ansågs inte behövande just nu vi närmare koll..  det va ju skönt.. fast hade ju velat jobba i dag måste jag ju säga, det värsta av allt är ju att jag tog ledigt i morgon också.. bara för att vara på den säkra sidan.. men men för den här gången då..

Var på stan förut med Malin Fredik och Rickard. Trevligt, köpte en ny "dress" åt Bella. Vit skjorta brun "skolflicke" kjol och hängslen till , så neeeedrans gulligt =) tänkte hon skulle ha det på sig på sin födelsedag/Julafton (det är ju samma dag) gud så söt hon kommer bli =) tror nog inte att jag köpte något annat.  lite ansiktsvatten, make up remover nässpray och lypsyl på apoteket då förståss men då var jag ju med mamma =)

Nepp nu kom Fredrik ner från övervåningen vi ska ta en cigg, skrivs senare maby..

Bye bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0