moment.

Trevlig dag än så länge =)

morgonen börjar med illamående och migrän.. fy fy fy... Tog en dusch käkade lite frukost ( ½ macka med ost och en kopp the) klädde på mig och bellan och åkte ut till Lager 157 för en snabb inhandling av en tröja jag kollat länge på endast 35:- som hittat ;) åkte ner tillstan på vägen ner hittade jag min kära syster yster (Mickan) så jag tog med henne också, mötte mamma och gick en sväng. Träffte på lite skogsbor (P1, P2 och Fröbbe) som jag vinkte lite te. Tog ett par bokstäver med P2. Vi diompade av Mamma och Bella vid Morella dom skulle fika med Millan Fredrik och Tindra, sen fortsatte jag och Mickan till China för lite lunch buffe :D massa gott! gick sedan ett tag på lite affärer och vet nu kors i taget idag fick inte balla något =) haha, handlar jämt saker till henne. men idag vare min tur, kom alltså hem med, en ny tröja en skarfs armband hårspännen shampoo och balsam en aniktskräm och en hårspray =) haha behövliga saker, det e det jag får :P

Nu tar iaf jag och Bellan en vilo paus.. hon har sedan slocknat och nu ska jag med vila ögonen lite.

till kvällen blir det lite telefonsamtal, hjälpa millan att färga håret se en film med dom och bara andas ut =)



vart är min jacka ?! :'(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0