Nästa hållplats - Norrköping

Japp, bussen går om dryga halvtimmen, har inte ens packa något. haha men vad behöver jag, kläder tills i morgon kläder tills i morgon kväll och mjukisbyxor till lördag morgon, lite smink och rena trosor typ:P hah, tar inga tider att packa ner. jag vet ju vart jag ha allt och vad jag ska ha med mig :P

Snart ses vi Malin =)  14.50 kommer bussen in. då ska jag gå bort till ditt jobb och krama på dig, hämta din nyckel och gå hem till dig å bara vänta på att du ska sluta =) Jag har saknat dig gumman min <3

resan fortsätter som sagt i morgon igen. 06.22 går tåget och 5 tåg byten väntar innan jag är framme i tidaholm. och där väntar han på mig =) åååh så myys =) har saknat min gamle vän! typ 8 månader sen vi sågs! och det är allt för länge!

är tillbaka i norrköping runt 21 i morgon kväll, och då väntas lite utgång om jag inte tror fel :P hoho..

nä dags att kasta i hop gräjjera. sen drar jaag =) hörs på lördag bloggo.. hepåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0