God kväll.

Ensam mamma söker på tv just nu, shit fattar inte hur dom kan skämma ut sig så där alltså.. mer eller midre blottar ut hela sitt liv, deras barns liv, shit skulle aldrig kunna gör något sådant varken mot mig själv eller bella. men jag ska ju inte sticka under stolen med att det e kul att titta på :P haha.  Det är lungt här uppe nu igen (Hos Charlotte) det var dumt av mig att skriva förut att det var så lungt och skönt, för det vände ju rätt snabbt, men nu sover Izabelle Maja och Bella för natten =) även Charlotte har somnat, Stoffan spelar dator som vanligt och Christine är ute och flänger med någon kompis.. så jag sitter här helt jätte själv.. =( buuhuuu. Men på ett sätt känns det skönt att kunna ta det lite lugnt i min ensamhet. fast jaha där tog den ron slut. haha, Christine och hennes kompis kom tillbaka nu. men nu slipper jag vara ensam iallafall, åååh jag har någon att prata med :D weei.. HAHA ja äe lite svårt att bestämma mig här hur jag vill ha det, ensam eller inte ensam det är frågan!

Jag har tänkt på en person väldigt mycket denna dag.. vilket ögongodis, vilket ögongodis jag säger bara det..

åå vad mysigt det såg ut här nu på tv, dom sitter och matar varandra men jordgubbar vid vattnet... HALLÅ JAG DÅ?! haha


Näe ni natten är ung, nu måste jag göra något innan jag får kruppet här.... Love /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0