Gråt gråt gråt

tårarna bara forsar ut.. Glädje tårar.. Låt mig berätta från början..

Det hände någonting tragiskt den 23 april 2008 som man kan läsa om på:

 http://archive.corren.se/archive/2008/4/23/joq0unszjmckf24.xml


Den 23 april 2008 i Berga i Linköping. 2 av mina närmaste vänner. Både tjejen och killen. ah orkar inte skriva om det ni får läsa ^^ på länken där uppe..

kort och gott höll han iallafall nästan på att döda henne, hon kämpade för sitt liv länge, och hon kämpar fortfarande på att bli återställd, har inte hör någonting från henne sen dess, förrens IDAG jag fick en sådan chock att jag knappt visste vad jag själv hette, sitter här nu och tjuter som ett litet barn när jag har fått pratat med henne, ska ÄNTLIGEN få hälsa på henne på onsdag.. =) Gumman Gumman, tackar gud för att du lever! <3

My love for you ! /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0