Morning sunshine <3

morrn morrn, trött idag. shit spricker av trötthet.. åkte ju till min syster (Charlotte) i går med min andra syster (Mickaela), det vart seeent, kom hem igen klockan 5 i morse typ, men hade verkligen skit kul , skapliga skratt anfall, dock att det gör för skräckligt ont i magen att skratta gick det inte att sluta.. vi skulle åka moppe frammåt 12 tänkte vi, fast vi kom sen på att "Hur ska vi få plats alla 3 på 1 moppe" trott eller ej men det gick :P jag fick sitta längst bak, höll på att dimpa i backen ett par gånger men jag höll i =) haha, ja men jag hade skit kul iallafall kan inte gå in på resten vad vi gjorde tyvärr annars skulle ni förstå hur roligt jag/vi hade. =) Love my sisters sometimes <3

Hade velat träffa dig i går ju =) få titta lite på dig (: mums.. men du va lite trött och somnade visst, fick jag veta nu på morgon kvisten q:  men du skulle höra av dig till kvällen.. yeeeeey (:

Idag skulle nog Molly komma hit förbi (: Rauka tycker om sin Molka. Äntligen få prata lite skiiiit med en gammal träsko te vän q: Hon sa att hon skulle ta med lite godis (: så det hoppas jag att hon gör, en gammal torr choklada bejt eller ngt säkert :P haha..

Äsch nu ska jag duscha. Later dudes /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0