Operation gallsten!

så sitter man här, med PAIN i magen, ny opererad. bara längtar tills smärtan går över, tar starka tabletter, men det hjälper inte. vad jag än gör gör det ju ont om jag står sitter ligger ja allt, fan alltså..
fick gallsten i januari i år, har haft daglig smärta i magen och till och från väldigt svåra smärtor, jag lovar det är värre än att föda barn! har fått åka in och ut på akuten, fått en smärtstillande spruta 100 tals gånger, och varje gång tar dom nya prover så jag ser ju ut som en sprut narkoman i armveckena. TACK!  Men nu ska det iallafall vara helt över med all smärta som har med gallan att göra, för nu är gallblåsan borta.. =) bara att stå ut några dagar till med ständig smärta i såren tills de läkt då blir allt bra =) Längtar till sen dagen!

Bellan vart 9 månader i går =) shit vad tiden går. snar är den 24 December och hon blir 1 år =) Japp thats right min lilla prinsessa föddes på julafton =) min lilla sessa <3 hon har börjat krypa massor nu kryper runt överallt hela tiden, inget stopp, bara vrålar ut glädje tjut och as garvar hela tiden. fan så söt hon är =) lilla lellan =) Mammas Belinda <3

Idag är det Torsdag iallafall. som ni kanske sett nedanför så fyller Molkaeoo 21 år, grattis en en gång hjärtis.. <3 Måste säga det också, Molly är en god vän min bästa vän, men ibland känns det som vi glider ifrån varandra, men som tur är släpper vi aldrig helt och försvinner dig håller jag hårt om Molka.! vi har kännt varandra sen vi var 3 år. våran vännskap slår nog ingen. <3 Oslagbar..  Raukaeo & Molkaeo Forevaeo =D

Jag vet inte varför jag kom och tänka på en sak här nu, en historia jag läste för några år sen. den har satt sig på skallen, för den är så bra.. Historien om grodungarna, om någon läst den ngn gång.. äsch jag drar den här, hoppas jag minns den rätt iallafall =) men här kommer "min version":
Det var en gång en flock grodungar som skulle delta i en tävlig, Målat var att nå toppen av ett högt torn. Det hade samlats en stor folksamling för att titta på loppet. ingen av åskådarna trodde att någon av grodungarna skulle klara att nå toppen av tornet. starten gick och grodungarna drog iväg. Från folksamlingen hördes det rop som " Ni kommer aldrig att klara det, det är för högt" & "inte en chans att någon kommer klara det" en efter en grodunge avbröt loppet, och folsamlingen fick vatten på kvarnen och skrek "det är ingen som kommer att lyckas inte en chans" fler och fler grodungar gav upp och tröttnade. Till slut hade alla gett upp utom 1 liten grodunge. han fortsatte bara högre och högre upp tills han nådde toppen. han ville inte ge upp. när han nådde toppen var alla nyfikna på hur han lyckades. Dom sprang dit och frågade och då visade sig att den lilla grodan vad DÖV!
Vad har man lärt sig av denna historia? Jo...
Lyssna aldrig på folk som ha en tendens på att vara negativa och pessimistiska.
Dem kan ta dina drömmar och önskningar i från dig och hindra dig från att nå målet.
Va döv när någon säger att du inte kan nå dina drömmar.

Yepp thats it for now. Love /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0