Whataaaa?!

fan alla tankar just snurring around.. idag vart en konstig dag, hjärnan hänger inte riktigt med känner jag. Sitter hos syster nu (Charlotte) Hon håller på att torkar håret med hår-fönen, hon har duschat, Izabelle äter klubba och tittar på film, Stoffan sover, Maja sover, Bella sover, och Christine skriver inköps lista och ska gå och handla. det är väldigt lungt här, konstigt lungt,  (Peppar peppar ta i trä) Systra och jag har kunnat sitta på röven och pratat idag, när det annars brukar nästan vara en omöjlighet här oftast, allt brukar jämt gå i 380 km/h . kanske därför allt känns så konstigt just för tillfället..?


Alltså, har sett detta klippet typ 300 gånger minst, men jag tycker fortfarande att det är lika kul :D haha se till att skratta lite med mig nu då :D haha alltså jag spricker :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0