Bowlng och tequiiilaaaa.

Börjar med att tacka girlsen för en skit kul kväll i går.! Vi (Lindha Cissi Carro Pernilla Ida Jeana och Jag) firade Jennys födelsedag med lite disco bowling och mat til en början. det var as kul att bowla även att man inte var så duktig.. haha efter bowlingen och maten bar de avtillbaka till Lindha fr att festa vidare och gå ut på stan.. klockan slog 12, det känndes som det var 750 pers hemma hos Lindha.  (18 personer i en liten 1:a) hela golvet var fullt med barn, som drack vin direkt ur tetra packet. hahaha. Ja Pernilla och Cissi drog ner till stan lite innan alla, Vi skena omkring på stan som jag vet inte vad.. dansade runt, flummade runt, och garvade som fan när det va dags för toalett besök. Cissi, du är inte klok btw. <3 1 tequila rann ner 2, 3, 4 rann också ner sen var det kört för min del kan ja säga.. Cissi sa att jag missade finalen, men jag hade dött i finalen jag lovar..

Hade sällskap med Stani Djela och Toni hem. tur var väl det...  =) Men kors i taket att i dag mår jag fakiskt bra =) solen lyser ochja såg folk sprinka runt i bikini här på baksidan.. så nu ska jag ut i det fina vädret... finns det något annat alternativ?


BELLA KOMMER HEM I DAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0