tidsfördriv.

Haha ja vet fan om det var så roligt, men lite tidsfördriv endå, try it, du kanske tycker att det är roligare än vad jag tyckte ;)

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
vill du bli hämtad efter jobbet?

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jag är blatte fifan inge svenson, svenska 2 tak. jag siter, sj då?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

jag kom hem nu men jag kommer till dig om en stund

Vilket sms blev du mest berörd av?
Tja, ska vi dra på party massa sthlms snubbar hihihi kram systra di

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
shoo.. nista bratte, sta radis? duga setnja?

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

ska du inte ut i kväll?

Vad vill du höra mest av allt?
Frilda, är min bajs!=) ses sen pullan! puss!

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

glad påsk, ska vi ta sällskap till blå-kulla i år också?

Din romantiska replik?
YO bitch gör ho? har du snackat med vår syster? Jess alltså? kram sis

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
ok skitsamma då!

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

fuck off, säg walla! kom nu du ska med!

Kommentarer
Postat av: Molly

Haha, klockrent :D

2009-04-18 @ 00:27:16
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0