En berusning i kroppen

jag lovar och svär, jag fryser som en naken-hund på nordpooooolen! har suttit i stadsparken tills nu med Lindha och Madde och tagit ett par öl och snackat massa skit, jävligt trevlig men jävligt kallt till slut.. vi snackade om folk och deras skit snack och man kan ju inte göra annat än att garva.. Lindha sa en jävligt bra fas.. "keep talk shit about me, you make me famous" och det e ju precis så det är.. jag har aldrig brytt mig om vad folk ha tyckt tänkt eller sagt om mig jag kommer aldrig att göra det heller, jag vet vart mina vänner står och det räcker gott och väl för mig, jag behöver inte fler folk i mitt liv, jag har så jag klarar mig! Dom som snackar är dom som bryr sig eller är avunssjuka. let them be helt enkelt, jag har aldrig brytt mig mindre..

folk har väldigt olika uppfattningar om mig det vet jag och jag vet också att alla mina vänner har tyckt illa om mig till en början eller tänkt något dumt, tills dom lärt känna mig, jag kanske verkar tuff katig eller dum utåt mot folk jag inte känner, men det är för att jag har svårt att släppa folk för nära, eller så har jag inte tyckt bra om människan i fråga från den dagen jag träffade denne. thats it.. jag är jävligt snäll egentligen även om det kanske inte ofta syns eller märks. ärligt varför ens lägga energin på att skriva detta.. skit samma, det rensar mina tankar och jag får fram vad jag tycker tänker och står.! dom jag öppnar mig för ska veta att dom är/betyder något speciellt för mig. ni är inte många!

jag är så trött på folk som har skapat uppfattningar om folk dom aldrig någonsin har träffat, det är alla jävla rykten och allt jävla skitsnack. vem fan bryr sig egentligen. skaffa en egen uppfattning innan man yttrar sig istället allt skulle bli så mycket bättre..

skitsamma nu när vi gick hem iallafall var jag så jävla kissnödig att jag iste inte vart jag skulle ta vägen, var frustrerad på Madde för hon helt plötsligt skulle stå still och prata, jag trodde det skulle rinna ut genom öronen och jag såg guld-fiskar jag svär.!

nu är jag så där lagom berusad att jag ska skutta till sängs, en härlig känsla och jag vet att jag kommer somna as gott och as snabbt.. men först ska jag äta en apelsin för det e så jävla gott!

take care /Frida

Kommentarer
Postat av: Molly

Du är en pingla!

2009-04-23 @ 23:45:16
URL: http://molkan.se
Postat av: Johanna

Shululu...bra skrivet där bruden!!! ;)



Tänkte på en sak, har inte du lite stuff some mina? klänning och örhängen?



PÖÖSSSSS!!!!!!!



cal me bitch :D

2009-04-24 @ 20:59:04
URL: http://johannakorte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0