en liten pratstund från igår.

F = Frida (jag)
E = Erik

jag minglar runt på räken tycker jag ser någon jag känner igen så jag går dit.

F - Heeej, men oj förlåt trodde jag kännde dig. | Jag vänder ryggen bort och snackar med annat folk Varav han tar tag i min arm och sägen
E - eeh känner du inte igen mig?
F - Nej skulle jag göra det?
| Jag vänder mig om igen och han tar en en gång tag i min arm
E - Men det e ju jag Erik
F - Jaha? jag känner ingen Erik vad jag vet!
 | svarar jag börjar bli smått irriterad!
E - Men Erik från EMD??
F - emd? Jaha? jag känner fortfarande inte dig vare något mer du ville?
E - ärligt vet du inte vem jag är?

F - Näe och jag är inte intresserad av att veta det heller, stick nu.
E - Kaxiga bitch! | så gick han där ifrån....

BARA för att du är "kändis" behöver inte det betyda att jag betedde mig som alla andra brudar som var där, springer fram och vill snacka få en autograf och OJ HAN TOG I MIG jag ska aldrig tvätta min hand igen! aaaah massa skrik och liv. jo jag tackar jag, jag är inte kändis kåt som alla andra, så där du erik där fick du nog bland dina första dissar.! om du nu fått nått innan!.. guuu vilka töntar! fulare hattar och kepsar får man nog leta efter....!


Kommentarer
Postat av: ♥

HAHAHA.. De ska vara du Frida. Hahaha så skön du är, stackars Erik...

2009-08-11 @ 22:08:26
Postat av: lina

hahaha bra gjort frida. han har liten snopp oxå, d vet jag!! =0P

2009-08-12 @ 09:29:09
URL: http://lainajohansson.blogg.se/
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHAHA! Klockrent!

2009-08-31 @ 13:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0