Hej,

oj vad ni måste ha saknat mig här i bogg världen under sommaren, har haft totalt fullt upp med jobb på ena armen och en vild och galen unge på andra blandat med städ tvätt matlagning träning och seedway såklart, men på torsdag börjar min semester så då för hoppningsvis börjar jag ta tag i bloggandet igen (:

det är alltid ngt som hindrar mig eller dyker upp varje gång jag tänker att jag ska blogga lite, som nu. Linda vill fika och jag väljer ju lätt henne framför min dator, det var 1000 år sen vi sågs och vi har faktiskt lite att snacka om hon och jag! (:

så jag får ge bloggvärden ett nytt försök i morgon efter jobbet eller i kväll efter speedwayen (:

xoxo/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0