New week.

då var det en ny vecka.. jag börjar få lite ågren eller nått här nu.. I går åkte Bella till sin pappa jag saknar henne redan skit mycket.. i morgon åker min mamma och pappa och amy hem och blir borta tills nästa tisdag, jag kommer vara ensam i en heeel vecka hos mamma i hennes 4 rummare men en dampig hund som kommer gå mig på nerverna, jag har semester när alla andra jobbar, vad jag ska jag ta mig till, jag blir själv, jag måst då också laga mat helt själv varje dag till mig själv, gu så trist, när jag vill inte.. ! usch och fy så tråkigt..

hoppas den här veckan går snabbt, mamma och dom kommer hem på tisdag kväll, och på onsdag morgon åker jag hem och stannar till söndagen.. kommer bli så grymt kul men kom då också på att jag bara kommer få träffa bella söndag måndag och tisdag nästa vecka! sen får jag inte träffa henne förrens efter 12 dagar, nästa 2 veckor..! hur i sinnes namn kommer det att gå.. kommer sakna ihjäl mig efter henne, men det kommer bli så gryyymt kul att träffa alla mina gamla vänner igen.. min sulan åsådär.. dom dagarna kommer nog också gå fort tyvärr men endå bra. Bella är ju endå mitt liv.. (:

Sitter hemma hos mamma just nu har fått lite mat. tack snälla mamma även att maten var äcklig ;) haha ska gå hem nu igen hoppa in i en dusch och bli människa igen.. (: sen får man se vad som händer och fötter (:

take care now xoxo/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0