Torsdagen är här..

den väntade dagen är här...! Torsdagen den 6/8-09!!  i dag klockan 16.00 börjar min SEMESTER! guu vad jag har längtat efter denna dag..! helt underbart, klockan går bara så sjukt sakta i dag! men snar plingar det nog till och klockan slår 16.00!!

Fint väder ute i dag med ju, kanske ska slå på stort och bada sen med min älskade plutta <3 om vädret håller i sig tills dess vill säga, en det ska det väl göra? (: hoppas hoppas hoppas.

har dock svårt att röra mig i dag, skulle behöva en kotknäckare, har nog ont i varenda ben i kroppen, det tackar jag mitt jobb för. tack för en ond kropp jobbet, tack tack.. (:

näe nu ska jag göra lite nytta försöka få tiden att gå lie fortare så jag kan gå på semester snart. (: yeeey

xoxo /Frida

Kommentarer
Postat av: Molly

Du ringde aldrig i tisdags eller när det var :S Men du kan väl höra av dig någon dag, mamma tjatar sönder mig om väskorna :P



Puss

2009-08-06 @ 12:33:07
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0