I´m done!

Jul-klapps jakten 2009 är ÄNTLIGEN över.. med femhundra sextio elva inslagna paket i sjuhundra femio olika påsar och med 6000:- mindre på kontot kan jag äntligen pusta ut och få börja känna ångest för man får leva på typ nudlar resten av året ;)

men allt är färdighandlat nu till Mamma, Pappa, Amy, Belinda, Liam, Lowe, Izabelle, Maja, Christine, Stoffan, Mormor och Morfar, har dock även köpt mig själv några paket också ;) det var jag värd tyckte jag. har lite små stuff jag ska inhandla i morgon bara OM vädret tillåter för just nu är det snö-storm IGEN massa blöt-snö denna gång dock.

Vi hade en liten Mini-Jul i dag hos mamma och pappa, deras paket inehöll ju kläder jag köpt som dom ska bära på torsdag, Pappsen fick en skjorta och en slips RIKTIGT fint faktiskt och mamma fick en jätte fin klänning. Amy vart då genast lack för inte on fick öppna ett paket så jag gav henne ett också som innehöll en nice parfym som jag tyckte var dyr faktisk ;)  men tänkte om när då jag fick paketet HON köpt till MIG som innehöll ett parfym set med min älskade ARMANI parfym <3 ME FUCKING LOOOOVE kan jag säga. Tack tack TACK Amy! just idag är du bäst men i morgon är jag bäst igen! ;)


Var hos Atza en sväng förut, har ritade lite på mig så Nona nu har jag också stjärnorna på handen som vi bestämmde. you and me din fucking kurd <3 haha

aja nu ligger jag här i en obekväm nedrans säng jämte Amy´s ostabila bokhylla och jag ber till gud att jag inte får den över mig inatt ;) haha, aja har lovat henne att se en film på min dator hon lackar snart om jag inte ger henne datorn, såå det är väl lika bra att jag ger henne den ;)

gooodnight sleep tight don´t let the bedbugs bite <3

aaaaaa du/ni har väl inte glömt vad jag sagt innan....??? ...att JAG ÄLSKAR MIN BEBOO massa massa MASSA! <3 och min Belinda också själv klart, den enda mannen och flickan i mitt liv!

Jalla Bye alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0