Onsdag igen.

japp eller ja nu ljög jag ju faktiskt, klockan har blivit torsdag. sitter här i min soffa med Nona tittar ut det är snöstorm nu på riktigt.. och kallt som hunna, vi kom nästan nyss hem har varit hos aca tittat på en halv film och han tatuerade henne, så nu har hon sina stjärnor på handen hon ville ha bara dom svarta konturerna sen skulle det vara klart men jag fick henne att fylla i dem med röd fäääärg dö fina vart dom (:

jag skulle också ha tatuerat mig, men jag palla inte sitta en stund på samma sätt, har så ont i kroppen idag s jag inte vet vart jag ska ta vägen. fick en i de i natt att jag skulle göra mina egna schabloner ch måla dem sen på mina skåps luckor, började skissa lite först vid 4. halv 6 i morse vart skissen klar jag kände mig ganska nöjd, letade fram halvtjocka kartonger och målade upp bit för bit där.

när jag målat klart dem också kom jag på vad jag skulle skära ut med då? hittade inget, var precis bajs trött klockan 8 i morse la jag mig för att sova, gick upp igen vid halv 12 och började då skära ut dessa bitar men en helt vanlig KÖKS-KNIV, och det var fan inte lätt!! vid klockan 20.00 var jag äntligen klar med dom, och ville genast förjar måla upp dom och det gjorde jag, 1 bilde iaf ska göra mera men verkligen inte idag för nu är det dags att sova innan jag somna här i soffan..

snön far där ute, det blåser och jag är GLAD att jag slipper vara ute! det ska vara som härrom dagen när man gjorde snö-änglar! haha Jag Björn och Jimmy stog och väntade på Charlotte och Marina, som var segast i satn så vi gjorde en tävling vem som gjorde den snyggaste snöängeln.. och jag vann... INTE haha lägger ut 3 bilder här nu..!

Nona Tatuerar sig
Min ena köksnålning
och våra fina änglar (:

   

nu dööör jag snart, ska kullerbytta över soffan och hamna i sängen och där ska jag stanna några timmar!

Jalla bye (:  /Frida



Ahmed, min bebooo JAG SAKNAR DIG!!! <3

Kommentarer
Postat av: <3

Vad fint de blev på luckorna :) Visste inte att du var så duktig på att måla!

2009-12-17 @ 15:01:45
Postat av: Anonym

Jag har en exakt likadan schablon hemma på min vägg som ja köpt i en heminrednings affär vore ju väldigt lustigt om du lyckats skapa en likadan på mindre än fyra timmar och dessutom har du "skurit" ut den med en kökskniv, :) där undanhöll du nog sanningen...

2009-12-17 @ 17:18:41
Postat av: Frida

lite svar:



om du nu har en EXAKT lika dan schablon hemma på din vägg ska du nog kolla på det en extra gång för det finns inte en chans i värden att du har just en likadan. jag har både ritat den själv och skärt ut det på baksidan av kollegieblock.. Haha erkänn du är bara lite svartis för jag e bättre än dig :P



2009-12-20 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0