pust!

Har lugnat ner mig nu, ber jätte jätte lite om ursäkt för jag vart lite små irriterad i tidigare inlägg men det var droppen när telefonen inte ens var tyst när jag typ var på toa eller om bara satt ner för att hinna med att andas för en stund, det rann över helt enkelt. jag kan inte hjälpa alla jämt, när ska jag hinna "hjälpa" mig själv? ha tid för mig själv?

men det är faktiskt så nu, ni får helt enkelt lära er att lösa era egna problem, tragiskt nog har jag för tillfället inget eget problem som jag kan "skylla" på att jag behöver tid för, men kanske kan få vara utan problem i en dag iallafall? Men jag lovar om ni någongång faller så står jag där och tar emot er, glöm inte det.


mycket kärlek /Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0