Random retard.

Sista blogginlägget för i år då, dåligt med uppdateringar nu vid jul jag vet, men vad ska man göra när man inte har tid? ;)

sitter nu på jobbet iallafall, bara väntar på att klockan ska slå 22.00 så jag kan få gå hem och krypa ner i min varma och sköna säng :D jag längtar efter den (: jag tänker då inte ha någon huvudvärk som alla andra i morgon för jag ska jobba ! jobba jobba jobba, tycker inte jag göra annat, but i like it.. 

nytt år då, några förväntningar? NÄE. Jag tänker då inte ge några nyårs löften, för jag håller dom inte endå, jag tänker inte sluta röka, för jag tycker det är gott, jag tänker inte börja äta sundare och träna mera, jag trivs med mig själv. jag vet bara att 2010 har ett par datum som jag ser fram emot och det räck gott och väl :D

nästa vecka bär det av på en liten resa också, en weekend i paradiset, om man nu kan kalla det så ;) haha ska spendera ca 12 timmar med min älskade på högsta mys nivå. och dit längar jag verkligen! *skuttar runt* hoppas verkligen dessa dagar tills dess går jätte jätte fort, behöver pussa av mig lite :D <3

näe ni nördar som läser detta (för det mesta) strunt babbel. nu ska jag köra sista racet på jobbet och sen SPRINGA hem till min säng och spendera dom första timmarna på det nya året där i min ensamhet! jobb i morgon igen 07-14 sen kommer min prinsessa hem på eftermiddagen också. I LIKE ALOT! 

bye bye suckers!


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0