14 Februari Love Day!

Alla hjärtans dag idag då. kärleken sprider sig över egyptens gator, det verkar vara en stoor dag för alla här då dom har pyntat överallt med rosa ballonger och massa hjärtan mys. Idag vaknade jag på fel sida! gud så tjurig jag var. vi gick och skulle käka lite frukost, nypressad apelsin juice och en stor och god macka, sen bar det av mot stranden igen. men idag var det alldeles för varmt att ligga där, så efter 3 timmar gav vi upp och tog en taxi till sankala igen. vi gick och kikade lite tog lite öl sen satte vi oss med en kille i hans affär som vi träffade i gr. och rökte och hade jätte trevligt, vi fick massage och massa presenter.. :D GARV men han var snäll faktiskt, han bodde i sverige och jobbade på silja line faktist. menvar nere nu och skötte hans affär och träffade sin familj. efter det tog vi en taxi tillbaka och nu sitter vi vid poolen och slappar lite, snart är det dags för lite tillfixning med dusch och så och i kväll är det dans som gäller. Jag och Malin på alla hjärtans dag.. <3 weeiii så skriver igen i morgon vet inte när vi lyckas komma tillbaka till hotellet igen :P det kanske blir en lång dans natt :D





just det glömde säga, att när vi kom tillbaka från stranden idag så hade städaren gjort jätte fint på vårat rum!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va härligt o se lite uppdatering MEDANS ni är där nere :D Happy valentines day skulle jag säga igår men hann inte me de, så säger det nu! :) Jaha, bakfulla idag?? Haha, blev de sent inatt månne? Hälsa Mallan, Puss från mig!!

2009-02-15 @ 11:46:25
URL: http://lindaviberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0