Bye Bye my baby! :'(

nu har jag sagt hej då till mitt älskade barn, pussat henne godnatt och sagt "vi ses nästa fredag hjärtat" och de verkade som hon förstod mig, hon började gråta... det känns rent ut sagt FÖRJÄVLIGT jag har ont i magen... är jag en dålig mamma som lämnar henne? fan nu gråter jag också... det känns som någon stack en kniv i mig och vred runt 97538765987 varv.

har packat det sista nu... fick sätta mig påväskan för att få igen den fan.. helt galet... :P
Prinsen var här nyss också :D fick pussas lite nu för sista gången på mååånga dagar.! ;( :P

msn skadad fan med alla smileys.. :P

nu ska jag ringa Malin, sen försöka sova lite... om det går villsäga, är jävligt nervös...
äsch ska gosa ner mig i soffan med madde först en stund tror ja, gråta lite i hennes armar..:P

skriver i morgon kväl när vi kommit fram till Arlanda...

hejdå så länge mina vänner =)

Puss och Kram / Frida

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Gumman då :) Klart att du inte är. Vi mammor behöver också egen tid och jag tycker att du gör alldeles rätt i att resa iväg. Det handlar bara om en vecka och det går fort bellisen hinner knappt blinka innan amma är hemma igen.''Ha en underbar resa gumms

2009-02-11 @ 00:30:24
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Ja det får du absolut göra, och inte bara en drink :D

2009-02-11 @ 09:27:25
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Molly

<3<3<3 Ha det bäst bland alla pyramider och mumier!

2009-02-11 @ 13:35:30
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0