hmpf!

ja vad ska man säga.. kvällen i går var rolig, men inte så rolig som jag trodde den skulle bli, hade mest dåligt samvete hela kvällen.. när vi kom hem från stan gick jag direkt och la mig.. var verkligen skit trött, på människorna som var här (några av dom inte alla) och trött i allmännhet. jag vaknade i morse, för en gångs skull på bra humör, men det farsvann rätt fort när jag fick höra att en idiot hade gått in på MITT rum, lagt sig i MIN säng och sovit där, även att vi disskuterade på kvällen att INGEN absolut INGEN skulle sova där.. jag bar ut ett täcke och en kudde så alla skulle få ett eget täcke.. men vissa fattar ju så JÄVLA ILLA!!! jag bli irriterad på mig själv också, att när jag druckit lite kan man släppa en bomb jämte sängen jag skulle endå iinte vakna.. jävligt synd att jag inte vaknade för då hade jag fått frispelet på denna person.. det fick jag iofs när jag fick veta det.... VART FÖRSVANN RESPEKTEN FÖR DET SOM SÄGS!!!!????

Jag blir så förbannad! ingen bra dag i dag...

Har varit och solat och badat i simmhallen med Djela, det var lite halv kul. men humöret är inte på topp.. nu ska jag äta frukost, sen ska ja och Madde städa.. Hoppas prinsen kommer sen, <3

puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0