Minnen som växer fram...

Satt och läste VT på nätet precis, om den "stora" rättegången som har startats i dag, mycket åhörare och säkerhets pådrag, hur dom visiterade alla åhörare, och på vilket sätt. Minnena växer fram som en käft smäll, en rak höger.. mer och mer minnen dyker upp, och en speciell låt spelas just nu på min playlist.. Blir nästan tår ögd faktiskt inget jag sticker under stolen med. en rad i texten "Don't hang your head in sorrow and please don't cry, give me a kiss before you tell me goodbye" det stämmer så väl.. den raden var något ja fick höra "gråt inte gumman, ge mig en puss så hörs vi av" ah shit.. minnen minnen minnen.. dom kommer fram lite titt som tätt i alla olika sorters sammanhang. och det är konstigt för att vara mig.. men så är det, du var speciell i mitt liv en gång...

men nu har jag ett nytt och eget liv, tråkigt att säga.. men så är det. och för första gånger är jag kär igen... den här kärleken är en konstig känsla, det känns som när man var liten, det spritter i hela kroppen, man blir helt varm.. ah det e sjukt.. jag är helt enkelt helt sjukt kär... <3 jag tycker om den känslan. det är ett nytt steg i livet jag har vågat ta. att bli kär på nytt i en ny människa.. hoppas det har en bättre slut, så jag slipper all ångest sen igen.. y no se atreven a seguir

nu är det dags för lite käk och sen sätta sig med lite psykologi och lite annat små pill som jag måste vara klar med i kväll. hur nu det ska gå till, men det kommer nog lösa sig till slut..

Anna kom hem igår hon har varit borta länge nu flera månader, hoppas på att träffa henne senare. för senare i veckan går det ju inte. för på onsdag drar vi (Jag & Malin) mot Afrika och mot Egypten :D

Later dudes.. Puss & Kram Frida
en el amor y la locura <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0