Nona med sina kommisar (kommentarer)

Jag säger bara GARV! Nona, Nadja och Jag diskuterar "kärlekshandtag" Nadja klagar över sina som inte ens syns, och då var jag tvungen att klaga lite över mina också.. då kommer kommentaren från Nona "hallå killar föredrar tjejer med någt att ta på istället för ben, och om dom vill ha ben så kan dom fan gå och köpa ett jävla hundben" GARV.. så go lilla Nona <3

Kaffe dags nu... sen lite plugg en lite sova, och i morgon är det dags för lite skola föreläsning i vård och omsorg, sen blir det hem och PACKA för på onsdag morgon drar jag till Norrköping sen vidare till Sthlm på kvällen och Arlandra, sen är det mot EGYPTEN som gäller... börjar få en fet res-feber alltså. weeehooooowww... Me and Malin on a fucking strand, en hel vecka =)

Men denna vecka kommer jag sakna vissa, speciellt mi Bellolitaaa <3 Men även någon annan också... <3

Nu ska jag ta en cigg och ringa till min Malin, så ska vi ha resfeber tillsammans..





Haha, och du kallar dig min vän eller? GARV!
du är ute på hal is bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0