quiero aquí conmigo venir aquí !!!

Jaha, då var det fredag igen, en ny helg. vart tar dagarna vägen?

mycket har hänt denna vecka. allt från mysiga stunder till fight på högnivå... Dom mysga studerna håller jag för mig själv. för det är något nytt.. något som jag trivs med, som Stani säger "som fisken i vattnet" ah en sjuk känsla innom mig, det går inte att hejda det... Me like alot! där av överskriften..! för du r inte här nu...

fighten då.. JAG GARVAR kom ihop mig totaly med mina lärare i går fan, helt galet.. oprofisionellare (eller hur fan et stavas) lärare får man fan leta eften.. huwaa! s dunder blåsta, där tappade jag respekt som fan må ni tro, ojojoj....

Jag bjuderpå lite bilder här då på lite goa människor, endel goare än andra ;)



over'n out pick up  fight.. Wallaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0