Back to the hood.!

Då var man hemkommen igen, körde hårt idag så dett nästan forsa från mig, pulsen var så hör att jag lovar man såg mitt hjärta slå genom tröjan. nästan så det var pest och pina alltså. men skrattade mycket. Molka e ju så wolig! <3 Det har redan börjar göra lite små ont i ljumskarna, det maler lite och typ ja en brännande känsla när jag går. HAHA.. det var efter piss maskinen som typ ja vad gör den är den för innerlåren kanske? haha hade den på 85 kg, mycket mer än min egna vikt, coolt. :P haha.. men jag har ju ont nu.. haha tänk om jag inte kommer kunna gå i morgon då? asg kanske går heeeelt skevt. GARV! men men..

Alltså.. jag har något jag bara vill skrika ut, men jag kan inte. och jag blir frustrerad över det.. men det förstör om jag gör det, inte för mig kanske men för andra. och det är det sista jag vill. Men jag är glad må ni tro!

Nu är det hög tid att sätta sig med mitt psykologi arbete som MÅSTE vara inskickat i kväll till min lärare, annars kan jag se mig om i stjärnorna att få göra seminariumet i morgon, och det vore ju synd alltså! men jag har faktiskt inte ens börjat! jag fattar inte dom som säger "psykologi och lätt och skit kul"  hmpf! jag tycker det är skit svårt och inte har jag stött på något roligt i det än heller..! kanske kommer vem vet?

Jag har så ont i magen också så ni förstår inte! (mycket gnäll här idag) men där får jag skylla mig själv också. Käkade en macka nu när jag kom hem och åt lite kräm med mjölk också.. yes you see MJÖLK! det var mjölk i brödet och osten också. så det sa ju bara pang och jag vill bara vika mig dubbel somna och låta smärtan gå över.. men jag kan ju inte sova nu..! jag är så osmart i bland.. eller jag ibland är väl fel ord kanske..

Äsch nu måste jag göra mitt fucking arbets skit grej, så jag blir klar. tar kanske bra länge, men fick låna en bok av Gustav i dag i skolan, hoppas den är till hjälp!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0