Bip Bip..

Det blir dåligt med bloggande nu för tiden när man har fullt upp jämt! Fan min hjärna är total fullproppad just nu tur att det är helg så man hinner få alla saker i hjärnan att falla på plats innan det kommer nu information igen på måndag.

Min störda sömn har minst sagt tagit en vändning nu kan jag säga.! men för mycket! igår kväll somnade jag klockan 18.00!!!!!!! sov som en gris hela kvällen/natten och vaknade nu vid 06.00 12 timmars sömn har jag alltså fått i natt! är ju ganska van vid att sova 1 - 2 timmar varje natt. nej men lägg på 10 till då så ja... skapligt irriterande..

Ni kanske undrar vadjag gör uppe klockan 6 på en lördag..? Jag ska ju jobba förstår ni.. oj jag börjar om typ 20 minuter dags att cykla till jobbet.. =) Vi får höras senare..

Ikväll är det Jimmys födelsedags fest som gäller.  och till Johanna så klart..

4 av 5 TOAST! Kanon kul... =)

Kommentarer
Postat av: David

Villken fin blogg!

2009-01-24 @ 10:05:32
URL: http://davidbjorkskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0