Hate Monday!

Godmorgon. alltid lika seg uppstigning när det är måndag!

 klockan ringde nu för typ 153dje gången, dags att gå upp och börja fixa sig innan skolan.. hade det mysigt i går här med Johanna, vi skulle ju sett en film, men vad hände? haha. vi satt och prata och skratta tillslut var det läggdags..

har sovit ganska bra inatt, även att jag inte sov i min egna säng.. vaknade bara 3 ggr inatt kanske.. kollade påklockan 3 ggr minns jag iallafall..

Undra när Johanna går upp? tror hennes klockan ringer vid halv 9, lite innan jag skall gå, så då hinne vi ta en ciggis tillsammans iallafall =) weeeiii..


näe nu måste jag fixe te ma.. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0