Morrn morrn.

Orkade inte gå upp i morse och vara med att ge lillis frukost.. kelv inte ur sänger förrens vid 10 över 7 typ.. har hostat som en jude hela natten.. tack Johanna för att du smittat mig :P

har några minuter kvar nu innan jag ska gå ut och möta min granne på parkeringen, Brukar åka med han till skolan när jag e trött och inte orkar gå, ingen lång sträcka dock, från midgård parkeringen till willys parkeringen. HAHA men va fan han åker ju endå till skolan och nu för tiden är det ju ganska kallt ute också :P

näe nu måste jag straxt röra på mig! Har en 3 timmars data lektion nu på morgonen att se "fram emot" stön!

Take care to day..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0