Mot träningen.

Har varit så kass med träningen nu ett tag, men känner att skolan tar all min energi varje fucking dag, det är ju tråkigt, jag gick in för det som fan ett tag och det visade resultat nästan med en gång, jag mådde bra helt enkelt, men nu känns det bara som jag blir fetare och fetare, fast kilona blir inte fler, bara jag som tror typ. men jag måste verkligen skärpa mig nu! jag köpte väl inte ett års kort för jag tycker det e kul att ha kortet i plånkan? eller?

Nu ska jag åka och träna iallafall, och Molly ska med mig =) kommer nog bli skit kul.. =) i will run tills jag stupar.! det är mitt mål för kvällens träning! Mamma kom hit med bilen nu så jag kan åkaaaaaa =) pepp pepp pepp..

Dagarna drar ihop sig nu också 18 dagar kvar Malin sen drar vi mot kamel-landet. sola och bada ååå vi ska ha så rackarns roligt! Snart egypten snaaart kommer vi!


NU KOM MAMMA HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0