Peppsson..

Då var det klart. Bokat & Betalat.. Egypten 12/2 med Maliiin.. Malin och Jag Malin och Jag. Kan inte bli bättre..



Sammanfattning av skolan i dag då: Sjukt snurrig!
Jag har känt mig som en riktig yr höna! Har inte vetat om jag skulle sitta stå eller gå. Jag har varit sjukt nervös inför vårat seminarium vi hade i dag klockan 1 i psykologin, men det var ju som en droppe i havet.. Det var ingenting, min lärare sa att jag nått målen och kan det man bör kunna, och då e jag faktiskt nöjd! Fick mig några goa skratt i skolan också vill jag lova.. sjuka människor som går där, och jag är iofs en av dom.


Näe nu måste jag sova. Lillasysters födelsedag i morgon, och som en vanlig tradition ska hon ju ha frukost på sängen så klocko ringer 05.30 jag längtar INTE! får se om jag orkar upp.. =)

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Malina

14 dagar kvar! :D <3

2009-01-29 @ 11:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0