I'm back.

Som ni märkt har jag varit sjukt dålig på att updatera här på bloggen, men jag har inte hunnit eller haft någon spreciell lust faktiskt.. Jag jobbar typ jämt och jobbar jag inte är det städa diska tvätta och sådant tjaffs som gäller och tar upp all min fri tid, jag ska försöka bli lite bättre på att skriva.. men jag lovar inget ;)

sitter just nu på jobbet och käkar lite frukost, ska snart ut och jobba igen.. I kväll blir tvättstugan för hela slanten, och i morgon är jag ledig från jobbet så jag ska spendera tid med min dotter på dagen och sen till kvällen blir det.. SPEEDWAY för hela slanten, i just loooove tisdagar xD hoppas på ett fortsatt fint väder, men önskar bara att det inte vore så fruktansvärt varmt... jag blir ju precis dyng varm och kladdig typ.. usch och fy.. skulle vilja kunna springa runt naken.. guuud så göttt.! haha

nepp nu ska jag sätta mig i bilen i gen.. på med AC gasen i botten, så hörs vi (:

over'n out /Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0