åh vilka sötnötar..

nu vart jag en glad människa.. =) Madde kom hem, hon hade sin mamma med sig, nu står dom här vid köksbänken och gör varma mackor.. <3 jag är en hungrig människa nu. har inte ätit sen jag måste nu säga i fredags... vi/jag lagade mat förut, kyckling och ris och curry sås. och jag garvar.. riset vart konstig kycklingen var blodig och såsen vart klumpig..? jag fatta inte hur jag gjorde, har aldrig misslyckats innan, men idag gick det åt pipan. det gick inte att äta, och jag höll på att kräkas när jag såg att kycklingen var helt blodig. tappa mat lusten totalt, men nu kurrar det som en jord bävning i magen min.

jag skulle förtälja något det var därför jag börja skiva detta blogg inlägg? men jag kommer inte på nu var det var ju :P

jag har iaf varit och träffat min kusin och hennes gubbe.. och vi hade en het diskussion i bilen om Arbetsklädda män.. och vi hade en delad uppfattning PORR.. det är så fruktansvärt sexigt så jag tror jag dör.. mums mums mums... andra säger typ "näe men det är snyggare med ett par jeans" fast... det är det ju faktiskt inte.. porr porr porr, det måste ju vara bättre att titta på en mumsig karl i arbetsbyxor än en porrfilm.. ja fyfan.. lär ju "gå i gång" bättre på det.. haha garv..

nu ska jag ÄTA och titta på CSI haha.. kanske hojtar te nått senare. annars i morgon..

Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0