gokväll :D

efter  middagen med vråra mammor bar det av mot morella och mera öl :D niiiice... väl där nere hade jag skit tråkigt ett tag, men sen dök Linus och Henke in.. mina gamla vapendragare.. då vart kvällen rolig, skrattade hur mkt som hälst ju! dom e helt skeva.. nu sitter jag här hos linus, jag lagar mat till grabbsen.. dom ringer och försöker få tag på varin brud.. hahah dom ringer telefonboken runt... GARV jag ska snart gå hem ska dricka min öl bara... jag ska ju upp skapligt och gå och träna... :D

Pratade med min molly förut och hon ska med mig och träna ju :D weeeiii det va skit kul sist hon var med.. skratt som vanligt..

jag måste ju vara en glad människa jag bara skrattar ju hela tiden :D hahahahah... ja det va kul...

nu ska jag kolla till kycklingen i ugnen och fixa lite till kycklingen så pojkstackarna kan få i sig lite fylle mat...

Tackar Ajan för dom goda drinkarna... Tackar Madde för hon drog med mig.. Tackar Hank the tank och Linus Rosengren för mycket skratt... HAHAHA

Hörs då.. /Frida

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Så pöjkarna är i samma gamla spår fortfarande alltså? Jisses är dem inte lite för gamla nu hehe.



2009-03-26 @ 22:43:02
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0