Hejsan svejsan.

Ny vecka.. ja det verkar inte som om det blir en bra kväll denna dag, jag läste mitt horoskop........

Skytten 23/11-21/12
En utmärkt måndag men kvällen kan förstöras av ett gräl om du inte varvar ner och sänker tempot.

aja skit samma, det är ju inte så ofta som det stämmer ;) det är ju bara att varva ner, sluta stressa... hur nu det ska gå till? jag är ju en upptagen och stressad kvinna :P HAHA dg har jg inte så mkt för mig.. Jag hade mer planer men några gick i kras.. Nona sov hos mig i natt, hon och jag skulle åka och träna klockan 08:45, men hon somnade inte förrens vid 5 i morse, så hon orkade inte gå upp när klockan ringde, så vi låg kvar och sov, Madde kom och väckte oss vid 12, jag fixade med tvätten åså efter som vi hade tvättstuge tid vid 13.. Stina och Nadja kom också på lita kaffe, lägenheten full. och jag trött..

Har varit första vändan i tvättstugan förut och snart ska jag tillbaka igen för at hänga upp den blöta tvätten och in med nytt smuts.. känns som tvätten ALDRIG tar slut.. man kan tro att det ä 15 personer som bor här med tanke på all tvätt, men vi är varannan vecka 4 och dom andra veckorna bara 2 personer.. och Bellas kläder tvättar faktiskt min mamma hemma i hennes tvättmaskin med special tvättmedel, För Bellsi är verkligen allergisk mot något.. hon ser ut som en prickig korv och min värre... pluttu... =(

nepp nu ska jag till tvättsugan igen.. Nona kommer med lite av hennes tvätt också som jag ska tvätta åt henne... :P

Later..

- Film/mys i kväll kanske? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0