JAG GARVAR!

jag hittade ett "skämt horoskop" på en sida och jag GARVAR SÖNDER!

check this!

Skytten:
 Du blir fascinerad av årsringar och Kol 14 i veckan. Så pass att du bestämmer dig för att göra slag i saken och testa om det funkar. “För forskningens skull” säger du och sågar av benet på en liten treåring nere på gården. Nej, du ser inga årsringar på skelettet och tar till Kol 14 istället. Du penslar och donar med ditt kol och tycker dig se tre lager. Vet inte mer. Det är otydligt som fan.

läs ditt eger vecko horoskop på http://www.1000apor.se  JAG GARVAR!

idag har det redan varit en hel skev dag... kommentarerna ur min mun har varit KATASTROF!

- uuuuhhh nu släppte trycket i mitt hjärta. HJÄLP nu fick jag häng bröst!

- här står jag med min bh  handen, hur ska den sitta?

- äe fyfan nu vart jag nervös, kan man inte få diaree av sånt? blä.

- om man fiser i ett parkeringshus ekar det då?

- jag ska bara vänta till torken har diskat

- ööööööh vad sa jag precis?

- vaaaaa? heter han verkligen ali baba?

- bättre en back i hallen än ett hack i ballen

- geeeeeeeee

- det är tur att mamma löpte när hon träffade pappa, annars hade inte jag funnits!

- om inte Gunde Swaan är värre, jag vet inte, du kanske vet?


aah KATASTROF. jag har garvat sönder hela morgonen, humorn är jävligt låg idag.... ni som läste kanske inte fattar, med tanke på att det ligger lite mer i grunden av dessa kommentarer, men ni som fattar kommer garva som jag (Molly och Madde, det är dom som har fått stå ut med mig idag) stackare..

på en psykologi lektion jag hade en gång i skolan, sa dom att typ "klassens clown" är den som mår dåligast och har haft en jobbig uppväxt osv.. jag fick då höra att jag var klassens clown, för jag är hel skev, garar mest och högst åt ingenting.  är jag pantad ända in i benmärgen? äe jag vet inte.. jag får ju höra av mina klasskamrater like
"Ja du frida du e så go, din humor är hel konstig men endå rolig"
"jag fattar inte vad du snackar om frida, men rolig e du"
" ta och varva ner ett par hekto jag får ju magknip av alt skratt"

nå jag kanske var lite av en clown men jag har inte haft en dålig uppväxt på det sättet som det påstods i psyologiböckerna..

LÅG NIVÅ PÅ DETTA INLÄGG, dags att ge sig av mot Johanna och lite hår fläching!





MVH / MongoFrida

Kommentarer
Postat av: Molly

http://susning.nu/Kol-14-metoden



Där har du ditt kol 14 :P

2009-03-24 @ 19:19:11
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0