Knas helg...

ja det e det minsta man kan säga om denna helg.. det har varit rolig, med många katastrof tillfällen.. vi kan börja med Fredagen... Sjukt kul börja det med Shan Atci som underhållare, jag garva sönder flera gånger magknip på hög nivå.. när man kom hem, sitter det folk här med madde som jag höll på att spy över, eller ja folk och folk en speciell idiot menar jag..  jag vart äcklad av att den personen satt i vårt kök på våran stol.. isch! Hon gick snabbt när hon såg mig, hon var snor full kunde knappt gå.. hon gick ut i trappen och börja föra liv där ute, jag efter i 110 och ser att det e blött i varenda trappa, jag tänke "idiot som häller ut sin öl eller va fan det var i trappen" men när jag kommer ner får jag se att det inte var något drickbart som var i trappen!!! inkontinent om nått! jävla äckel! hon kallade mig många dumma saker att jag var en hora en slampa en fitta ett luder osv osv. jag brydde mig inte, men sen började hon dra in mitt barn också och några till i min familj, och då fick det faktiskt vara bra.. jag flippa som vanligt, som tur var var vi inte själva i trappen, så folk höll i mig så det inte hände något.. det tackar jag i dag för... skit om mig kan jag ta, men börja inte prata om mitt barn alltså.. det går inte..

Denna äckliga brud, ringer polisen på mig. eller ja hon skulle försöka iallafall, men till och med polisen garvar åt henne! jag blir så frustrerad bara jag tänker på henne! isch isch isch.. jag gick upp sen iallafall, avreagerade mig lite genom en het diskussion med mina vänner i köket. och får då höra mer saker hon har sagt.. Jag ringer min syster, ch får då höra mer saker om henne.. VEM FAN ÄR HON?! det är en bra fråga, snackar skit om sina vänner (för övrigt är inte jag hennes vän) bakom deras ryggar, SNOR saker från dom och från min syster... isch vilken människa.. äsch nu måste jag byta samtals ämne blir jätte irriterad här..

kvällen fortsatte sen på stan iallafall, Karaoke med mamma på harrys kan ju aldrig gå fel eller vara tråkigt.. jag skrattade mycket och hade skit kul med mina vänner och mamma :D kvällen började lida mot sitt slut och det var dags att gå hem. skulle ju upp skapligt tidigt för att åka med bussen 10.50 till norrköping.

upp och hoppa vid 8 :P in i en dusch, försökte få ordning på håret men det sket sig så jag kasta upp det i en gammal knut på skallen bara :P prommenad mot bussen, Madde mådde skit så hon sa det "alltså Frida vi kan INTE sitta så långt bak  bussen för då spyr jag" hon var så söt.. haha, vi kom fram till slut vi gick på dirren till Neptun för en bit mat och sen började shoppingen.. Tillslut fick vi så mycket att bära på att vi inte redde ut det, så vi fick gå hem och lämna sakerna i lägenheten (Malin´s alltså) och sen gå tillbaka för mer shopping.. klockan slog 5 affärerna stängde och vi gick tillbaka till Malins koja, för dusch och tillfixning för en kväll ute.. :D

Min kära vän Johan slog en signal och undrade om vi skulle ta en fika, och det tackar man ju inte nej till direkt :D  Johan kom och hämtade oss och vi åkte till världens, Johan tog en loka och jag och Madde tog lite cider :P Malin och hennes mamma dök upp efter en kort stund och joinade oss.. Ibbe och Christian kom precis när vi skulle dra, dom var lite sena ;) haha, jag madde malin och hennes mamma traskade hem till mattias för lite öl drickande och malin vil byta kläder.. Malins mam gick och lade sig och vi fortsatte våran kväll på Palace :D skit kul verkligen.. :D kvällen tog fort slut efter som det var dag för sommartid klockan 02! Vi vinglade hemmåt, Malin till mattias och jag och madde hem till henne, deckade som 2 barn och so klippt hela natten.. vi vaknade runt 11, upp och hoppa och dags för med shopping.. HÄnderna art fulla snabbt klockan vart 4, affärerna stängde, vi vandrade till Malin igen för att plocka i ordning våra saker och städa upp lite.. sen var det dags att sätta sig på bussen igen och hem!

Hem kom vi runt 21, home sweet home kan jag ju säga, gud så nice att vara hemma igen.. det vart nästan march i säng med en gång.. Madde gick till skolan vi 8 och ja vart väckt av att Demo kom vid halv 11, upp och hoppa han satte på lite kaffe, det var mycket gott =)) Madde ringde en stund efter och sa att jag skulle fixa till mig lite fort och komma till skolan och dricka kaffe med henne.. Så jag fixade mig lite snabbt och enkelt och åkte med Demo tillbaka till skolan när han skulle dit. Tack för skjutsen babe btw :P

Vi tog en kaffe och traskade ner till stan för att hämta Bellsi <3 fyfan vad jag har saknat henne! min bäbis.. <3 s resten av dagen har jag spenderat med henne <3 nu sover hon så sött jag ska mycket snart lägga mig jämte henne och slå ihjäl ett par timmar, Mamma kommer och hämtar henne innan 8 i morgonbitti så då blire upp och hoppa, Frida ska städa :D får se vad som händer sen :D

nu har jag skriv kramp.. jobbit inlägg för er att läsa men skit samma..

Take care, sleep tight. /Frida.

Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Men gud vad är detta för människa och hur har hon mage att gå in i ditt hem om ni inte tycker om varandra?



Det stadiet hon verkar vara på bör väl passerats för väldigt länge sedan.



Nu blev jag nyfiken vem är hon?

2009-04-02 @ 21:10:44
URL: http://sofieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Design & RSS

RSS 2.0


RSS 2.0